Sunday, December 1, 2013

ADEVĂR ȘI SUFLET ROMÂNESC (II)

1 DECEMBRIE 2013
CENTRUL CULTURAL RUGINOASA

Slujba TE DEUM la Biserica Ruginoasa

Părintele Nicușor Olariu și Părintele Gheorghe Novac



Au fost depuse coroane de flori la monumentul din centrul comunei





Lângă drapel, cu elevele recitatoare


Doamna profesoară Buhlea Mariana - Gianina prezintă evenimentul istoric



Copiii la programul artistic


Alocuțiune - doamna director, prof. Simona Fuiorea-Novac


Ilășoaia Alexandru-Ionuț : Dor de-acasă
de Georgeta Resteman


Balcan Mălina-Georgiana și Novac Andreea-Cristina: Mi-e dor
de Georgeta Resteman


Zegan Cristina: Sunt fiică de ROMÂN!
de Georgeta Resteman


Elevi din clasa a VII-a B recitând  poezii de Grigore Vieru



Buiciac Alexandra - Nicoleta a realizat o interpretare de excepție
a melodiei ”DOINĂ”
pe versurile lui Mihai Eminescu


Elevii au primit diplome de participare


Alocuțiune - doamna Cristina-Ioana Axinia


Elevi de la CLUBUL COPIILOR Ruginoasa au realizat expoziție de desene
îndrumați de doamna profesoară Viorica Ștefănucă 



Organizatorii: Viorica Ștefănucă, Petronela Angheluță,
Cristina - Ioana Axinia, Mariana - Gianina Buhlea,
Mirabela Alexandrov, Sorin - Aureliu Atomei


La mulți ani, România!


4 comments:

  1. Îmi place tot ce am văzut şi apreciez totul ca fiind de bun gust. Sincere felicitări organizatorilor şi participanţilor de orice fel, pentru implicare şi seriozitate! Sincere felicitări, dragă prietenă, Petronela Angheluţă, pentru prezenţa activă şi de calitate pe care o simt şi o descopăr în blogurile tale îngrijite!
    Sunt încântat să observ că poeziile prietenei noastre comune, Georgeta Resteman, au fost apreciate şi prezentate în cadrul acestui laborios program de mare sărbătoare naţională! Sunt bucuros şi mulţumit să observ persoane cunoascute la Ruginoasa cu ocazia celor două evenimente literare pe care le-am desfăşurat la Centrul Cultural şi Palatul-Muzeu "Alexandru Ioan Cuza"! Sunt fericit să văd acei copii minunaţi care m-au încântat - Ionuţ Ilăşoaia - şi nu numai! Dumnezeu să vă binecuvânteze cu zile senine şi lumină în suflet, să aveţi cu toţii parte de sănătate, împliniri şi multe alte acţiuni culturale!
    Cu dragă prietenie şi consideraţie,
    Marian Malciu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim mult, pentru noi contează aprecierea activităților noastre, pe care, împreună cu acești copii minunați, le realizăm punând suflet și manifestându-ne în acest fel patriotismul!

      Delete
  2. Sunt furioasă tare pe conexiunea la internet care nu mi-a permis în momentul în care am văzut postarea să spun ceea ce aş fi dorit! Dar mai bine mai târziu decât niciodată, nu? :) Cum furia şi sentimentele mai puţin înălţătoare nu-şi au locul în sufletul meu, iată-mă cu bucurie mulţumindu-vă tuturor, organizatori-dascăli minunaţi, copii dragi sufletului meu care aţi aşezat cuvintele mele la unison cu vibraţia inimilor voastre recitându-mi creaţiile, pentru faptul de a nu-mi lăsa în anonimat trecerea prin şcoala voastră şi locurile binecuvântate în care v-aţi născut! Sunt onorată de prezenţa poeziei mele la un astfel de eveniment rupt din sufletului fiecărui român adevărat, graţie scumpilor mei recitatori! Andreea-Cristina, Mălina-Georgiana, Cristina şi Ionuţ-Alexandru, vă mulţumesc vouă şi doamnei profesor Puşa Angheluţă, şi vă asigur că veţi rămâne în sufletul meu cu prietenia cuvintelor, cu tot! Felicitări tuturor! Vă iubesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu tot dragul, doamna Resteman! Sperăm să ne prezentăm la înălțime și duminică, la Iași, unde am fost invitați, datorită doamnei Mariana Pavel, la ședința Cenaclului ”Păstorel”! Vom prezenta același program patriotic , al cărui mesaj subtil și emoționant atinge sufletele! vă mulțumim mult!

      Delete